FAQ
Jak zarezerwować parking ?
1. Wybierz daty parkowania w kalendarzu formularza rezerwacji i kliknij „Sprawdź ofertę”. Pamiętaj, że:
- Rezerwacja może zostać dokonana nie później niż 1 godzinę przed wjazdem, to znaczy: między wybraną datą/godzina rozpoczęcia rezerwacji, a chwilą złożenia rezerwacji, musi być odstęp minimum 60 minut.
- Rezerwacji można dokonać na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc, to znaczy: rezerwowany przedział czasowy między datą rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji - nie może przekroczyć 1 miesiąca.
- Rezerwacji można dokonać na okres nie krótszy niż 24 godziny, to znaczy: rezerwowany przedział czasowy między datą rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji nie może być mniejszy niż 24 godziny).
2. Wybierz parking (produkt) klikając „Wybirz produkt” na karcie produktu aby przejść dalej.
- Jeśli w panelu nie pojawił się żaden parking, upewnij się że spełniłeś kryteria z kroku 1.
- W sytuacji braku wolnych miejsc pojawi się odpowiedni komunikat. W takim wypadku spróbuj zmienić termin wyszukania.
3. Wypełnij dane w formularzu rezerwacji.
- Podaj swoje imię i nazwisko oraz adres email. na który zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji,
- Podaj numer rejestracyjny pojazdu, dla którego rezerwujesz miejsce parkingowe,
- Potwierdź zapoznanie się i akcepację regulaminu świadczenia usług,
- Jesli posiadasz kod promocyjny, uzyj go wpisując w pole oznaczone "Kod promocyjny" a następnie zatwierdź klikając "Dodaj". Rabat zostanie naliczony automatycznie.
4. Dokonaj płatności.
- Potiwerdź poprawność danych w fomularzu rezerwacji i przejdź do płatności,
- Wybierz jedną z dostępnych metod płatności: karta płatnicza, przelew online, BLIK, ApplePay, GooglePay,
- Po zakończeniu płatności zostaniesz przeniesiony z powrotem do systemu rezerwacji, gdzie zostanie wyśweitlone potwierdzenie dokonania rezerwacji.
5. Potwierdzenie rezerwacji.
- Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane automatycznie po zakończeniu transacji na adres email podany w formularzu rezerwacyjnym.
Jak otrzymać fakturę ?
Fakturę otrzymasz kontaktując się z nami pod adrsem email: rezerwacje@parking-lotniskowarszawa-radom.pl
Prześlij nam dane niezbędne do wystawiena faktury:
- Dla osoby fizycznej: imię, nazwisko, numer PESEL lub NIP, adres.
- Dla firmy: nazwa firmy, adres, numer NIP.
Jak zmienić numer rejestracyjny pojazdu na który dokonano rezerwacji oraz inne dane dotyczące rezerwacji ?
Otwórz wiadomość email z potwierdzeniem rezerwacji. Znajdź link "Zarządzaj moją rezerwacją" w treści wiadomości, następnie kliknij w link. Zostaniesz przeniesiony na strone systemu rezerwacji, gdzie po weryfikacji Twojego adresu email oraz numeru rezerwacji będziesz miał możliwość zmodyfikowania rezerwacji, w tym numeru rejestracyjnego pojazdu.
Jak wjechać na parking ?
Podjedź autem do wjazdu na parking. Autoryzacja wjazdu na parking odbywa się w następujący sposób:
- Kamera skanuje tablicę z numerem rejestracyjnym pojazdu. Jeśli odczyt przebiegł prawidłowo i numer rejestracyjny zgadza się z numerem podanym podczas rezerwacji szlaban otworzy się,
- Jeśli wystąpił błąd odczytu numeru rejestracyjnego lub numer różni się od podanego przy rezerwacji parkingu alternatywnie można użyć kodu QR z potwierdzenia rezerwacji. Zbliż kod QR (wydrukowany lub na ekranie smartphone) w oznaczonym miejscu na panelu frontowym terminala wjazdowego. Po odczycie kodu i weryfikacji w systemie parkingowym szlaban zostanie owarty.
- Udaj się do wjazdu na właściwy parking w obrębie układu komunikacyjnego zgodnie z dokonaną rezerwacją (parking P1 lub P2).
- Przy kolejnym szlabanie / wjeździe na parking powtórz procedurę jak powyżej.
UWAGA: Nie należy wciskać przycisku "pobierz bilet" na terminalu wjazdowym - tak pobrany bilet nie jest biletem z rezerwacji i nie zadziała na wyjeździe.
W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy okontakt z obsługa parkingu za pośrednictwem interkomu do komunikacji audio (przycisk oznaczony na terminalu wjazdowym lub wyjazdowym).
Na ile przed rezerwacją mogę przyjechać na parking ?
Rezerwacja uprawnia do wjazdu na parking do 3 godzin przed jej zadeklarowanym rozpoczęciem.
Czy mogę wyjechać po zadeklarowanym czasie, gdy nastąpi nieprzewidziana sytuacja (np. opóźniony lot, zmiana planów wakacyjnych, itp.) ?
Zgodnie z regulaminem możesz wyjechać do końca okresu, za który zapłaciłeś bez dodatkowych opłat. Opłacony okres oznaczony jest datą i godziną na potwierdzeniu rezerwacji. Po przekroczeniu opłaconego okresu parkowania może rozpoczać się naliczanie dodatkowej opłaty za postój. W takim wypadku prosimy o udanie się do punktu obsługi kienta zlokalizowanym w terminalu.
Jak anulować rezerwację ?
Za rezerwacje anulowane w przeciągu 14 dni od złożenia zamówienia uzyskasz pełny zwrot kosztów na konto
Otwórz wiadomość email z potwierdzeniem rezerwacji. Znajdź link "Zarządzaj moją rezerwacją" w treści wiadomości, następnie kliknij w link. Zostaniesz przeniesiony na strone systemu rezerwacji, gdzie po weryfikacji Twojego adresu email oraz numeru rezerwacji będziesz miał możliwość dokonania anulacji.
Otrzymałem mailowe potwierdzenie zapłaty z T-pay ale nie zostałem z powrotem przeniesiony do systemu rezerwacyjnego i nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji. Co powinienem zrobić ?
Prosimy o kontakt z obsługa klienta w celu weryfikacji i potwierdzenia:
- Kontakt email: rezerwacje@parking-lotniskowarszawa-radom.pl
- Kontakt telefoniczy: +48 691 199 652