FAQ

Jak zarezerwować parking ?

1. Wybierz daty parkowania w kalendarzu formularza rezerwacji  i kliknij „Sprawdź ofertę”. Pamiętaj, że:

  • Rezerwacja może zostać dokonana nie później niż 1 godzinę przed wjazdem, to znaczy: między wybraną datą/godzina rozpoczęcia rezerwacji, a chwilą złożenia rezerwacji, musi być odstęp minimum 60 minut.
  • Rezerwacji można dokonać na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc, to znaczy: rezerwowany przedział czasowy między datą rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji - nie może przekroczyć 1 miesiąca.
  • Rezerwacji można dokonać na okres nie krótszy niż 24 godziny, to znaczy: rezerwowany przedział czasowy między datą rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji nie może być mniejszy niż 24 godziny).

2. Wybierz parking (produkt) klikając „Wybirz produkt” na karcie produktu aby przejść dalej.

  • Jeśli w panelu nie pojawił się żaden parking, upewnij się że spełniłeś kryteria z kroku 1.
  • W sytuacji braku wolnych miejsc pojawi się odpowiedni komunikat. W takim wypadku spróbuj zmienić termin wyszukania.

3. Wypełnij dane w formularzu rezerwacji.

  • Podaj swoje imię i nazwisko oraz adres email. na który zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji,
  • Podaj numer rejestracyjny pojazdu, dla którego rezerwujesz miejsce parkingowe,
  • Potwierdź zapoznanie się i akcepację regulaminu świadczenia usług,
  • Jesli posiadasz kod promocyjny, uzyj go wpisując w pole oznaczone "Kod promocyjny" a następnie zatwierdź klikając "Dodaj". Rabat zostanie naliczony automatycznie.

4. Dokonaj płatności.

  • Potiwerdź poprawność danych w fomularzu rezerwacji i przejdź do płatności,
  • Wybierz jedną z dostępnych metod płatności: karta płatnicza, przelew online, BLIK, ApplePay, GooglePay,
  • Po zakończeniu płatności zostaniesz przeniesiony z powrotem do systemu rezerwacji, gdzie zostanie wyśweitlone potwierdzenie dokonania rezerwacji.

5. Potwierdzenie rezerwacji.

  • Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane automatycznie po zakończeniu transacji na adres email podany w formularzu rezerwacyjnym.

Jak otrzymać fakturę ?

Fakturę otrzymasz kontaktując się z nami pod adrsem email: rezerwacje@parking-lotniskowarszawa-radom.pl

Prześlij nam dane niezbędne do wystawiena faktury:

  • Dla osoby fizycznej: imię, nazwisko, numer PESEL lub NIP, adres.
  • Dla firmy: nazwa firmy, adres, numer NIP.

Jak zmienić numer rejestracyjny pojazdu na który dokonano rezerwacji oraz inne dane dotyczące rezerwacji ?

Otwórz wiadomość email z potwierdzeniem rezerwacji. Znajdź link "Zarządzaj moją rezerwacją" w treści wiadomości, następnie kliknij w link. Zostaniesz przeniesiony na strone systemu rezerwacji, gdzie po weryfikacji Twojego adresu email oraz numeru rezerwacji będziesz miał możliwość zmodyfikowania rezerwacji, w tym numeru rejestracyjnego pojazdu.

Jak wjechać na parking ?

Podjedź autem do wjazdu na parking. Autoryzacja wjazdu na parking odbywa się w następujący sposób:

  • Kamera skanuje tablicę z numerem rejestracyjnym pojazdu. Jeśli odczyt przebiegł prawidłowo i numer rejestracyjny zgadza się z numerem podanym podczas rezerwacji szlaban otworzy się,
  • Jeśli wystąpił błąd odczytu numeru rejestracyjnego lub numer różni się od podanego przy rezerwacji parkingu alternatywnie można użyć kodu QR z potwierdzenia rezerwacji. Zbliż kod QR (wydrukowany lub na ekranie smartphone) w oznaczonym miejscu na panelu frontowym terminala wjazdowego. Po odczycie kodu i weryfikacji w systemie parkingowym szlaban zostanie owarty.
  • Udaj się do wjazdu na właściwy parking w obrębie układu komunikacyjnego zgodnie z dokonaną rezerwacją (parking P1 lub P2).
  • Przy kolejnym szlabanie / wjeździe na parking powtórz procedurę jak powyżej.

UWAGA: Nie należy wciskać przycisku "pobierz bilet" na terminalu wjazdowym - tak pobrany bilet nie jest biletem z rezerwacji i nie zadziała na wyjeździe.

W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy okontakt z obsługa parkingu za pośrednictwem interkomu do komunikacji audio (przycisk oznaczony na terminalu wjazdowym lub wyjazdowym).

Na ile przed rezerwacją mogę przyjechać na parking ?

Rezerwacja uprawnia do wjazdu na parking do 3 godzin przed jej zadeklarowanym rozpoczęciem.

Czy mogę wyjechać po zadeklarowanym czasie, gdy nastąpi nieprzewidziana sytuacja (np. opóźniony lot, zmiana planów wakacyjnych, itp.) ?
Zgodnie z regulaminem możesz wyjechać do końca okresu, za który zapłaciłeś bez dodatkowych opłat. Opłacony okres oznaczony jest datą i godziną na potwierdzeniu rezerwacji. Po przekroczeniu opłaconego okresu parkowania może rozpoczać się naliczanie dodatkowej opłaty za postój. W takim wypadku prosimy o udanie się do punktu obsługi kienta zlokalizowanym w terminalu.

Jak anulować rezerwację ?

Za rezerwacje anulowane w przeciągu 14 dni od złożenia zamówienia uzyskasz pełny zwrot kosztów na konto

Otwórz wiadomość email z potwierdzeniem rezerwacji. Znajdź link "Zarządzaj moją rezerwacją" w treści wiadomości, następnie kliknij w link. Zostaniesz przeniesiony na strone systemu rezerwacji, gdzie po weryfikacji Twojego adresu email oraz numeru rezerwacji będziesz miał możliwość dokonania anulacji.

Otrzymałem mailowe potwierdzenie zapłaty z T-pay ale nie zostałem z powrotem przeniesiony do systemu rezerwacyjnego i nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji. Co powinienem zrobić ?

Prosimy o kontakt z obsługa klienta w celu weryfikacji i potwierdzenia: